SÄHKÖAUTOJEN LATAUSPISTEET

Ajatellaan, että homma hoituu kädenkänteessä isännöitsijän tai muun vastaavan kiinteistöpäällikön toimesta. Todellisuus on jotain aivan muuta. Jokaisessa projektissa on monta muuttuvaa tekijää ja vaihtoehtoa. Lopputulos voi olla jotain ihan muuta, kun oltiin ajateltu. On erittäin tärkeää, että projektiin osallistuu henkilöitä, joilla on jo kokemusta vastaavista hankkeista.

On the Top

TAHTOTILAN MÄÄRITYS JA TARVITTAVAT KARTOITUKSET SEKÄ PÄÄTÖKSET YHTIÖSSÄ.

Minkälainen yhtiö on kyseessä? Autohalli, joka osana asunto-osakeyhtiötä? Parkkialue, jossa nimetyt autopaikat? Kuinka monta latauspistettä palvelee joukkoa lataajia ja miten latausinfran tulisi toimia. Määritetään monia kysymyksiä ja muodostetaan tahtotila!

Image by Scott Graham

TARJOUSPYYNNÖN MUODOSTAMINEN?

Määritetyn tahtotilan perusteella laaditaan tarjouspyyntö, johon toimittajien on helppo määrittää hinnoittelunsa. Eikä unohdeta piilotettuja välillisiä kustannuksia.

Image by Headway

URAKKANEUVOTTELU JA SOPIMUS

Jotta homma etenee, neuvotellaan hyvä kiinteähintainen sopimus kaikkine palveluineen, jotka koetaan tarpeelliseksi.

Image by Patrick Perkins

TOIMITUSPROSESSI

Valvotaan, tiedotetaan, sovitaan ja otetaan käyttöön.

Image by Lanju Fotografie

KÄYTTÖÖNOTTO JA JATKUVA PALVELU

Tiedotus, koulutus, kysymyksiin vastaaminen, pääkäyttäjän koulutus, reskontra, sähkösopimukset, liittymät, tietoliikenne... jne. monia asioita, jotka tulevat eteen usein yllätyksenä sitten, kun latauspisteitä aletaan käyttämään.

Image by Ben White

ONNISTUNUT KOKONAISUUS

Seuranta, kustannusten kohdistaminen, tyytyväiset lataajat, automatisoidut prosessit jne. Tästä syntyy onnistunut kokonaisuus!